Showing posts with label indesign. Show all posts
Showing posts with label indesign. Show all posts

Monday, August 1, 2011

Coffee Table Book | Firdaus & Maisarah



Akhirnya siap juga Coffee Table Book ni untuk pasangan Firdaus | Maisarah. CTB kali ni ada diselitkan bait-bait lirik lagu cinta: Baraka Allahu Lakuma (Maher Zain) & Bagaikan Sakti (M.Nasir & Siti Nurhaliza). Sebelum ni tak pernah lagi buat mcm tu. Tiba-tiba bila lihat muka surat akad nikah tu, rasanya elok tambah sikit ayat-ayat dalam CTB ni... Alhamdulillah ia menjadi dan tampak sesuai dengan gambar. 

Full Album boleh juga lihat kat FB Fotofoot atau selak saja di atas.

Friday, December 17, 2010

Wednesday, December 15, 2010

Coffee Table Book (8x11)

Title: Amri & Mai
Type: Event (Wedding)
Theme: Vintage
Size: 8x11 inches
Printed: Art Card w/ Hard Cover & Book Jacket
(Price: RM300) *Introductory price



Tuesday, December 14, 2010

zwei spread.

Lari sikit dari tema...tapi mcm menarik...xde idea dah

Formal + informal makes a what layout? bad@good? u dcide

Sunday, December 12, 2010

Thursday, December 9, 2010

Tuesday, December 7, 2010

eat. eat. courtesy

Background another spread for "makan beradab"














I'm having difficulty to remove the inappropriate background. remove it or maximize the blur effect?

Less productive me..

What to put on the other side? 3similar pictures or random acts of newlywed?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...